вторник, 25 декабря 2012 г.

Модуль 8. Рефлексiя

Цей  модуль  допомiг   менi  обдумати, що  означа  "оцiнювання " , зосереджене  на  потребах  учнiв, а  cаме,  як  зробити,  щоб  оцiнювання   допомагало, а  не  вводило  дiтей  у  стрес.  Це, я  думаю, складно, адже  в  нас  уже  ментально  склалося  так, що  головне  отримати  кiлькiсну  оцiнку, за  будь-яку  цiну, i  не  важливо, що  вона  не  вiповiда  рiвню  отриманих  знань. Оцiнювання  в проектi  повинно мати  за  цiль  - спрямування  дiтей  на  правильний  шлях  у  своэму  дослiдженнi  ,  виявлення  проблемних  моментiв,  прогалин  у  знаннях, а  головне  потiм  сформулювати  таке  завдання, щоб  потiм  тi прогалини  прибрати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий