вторник, 25 декабря 2012 г.
Модуль 8. Рефлексiя
Цей модуль допомiг менi обдумати, що означа "оцiнювання " , зосереджене на потребах учнiв, а cаме, як зробити, щоб оцiнювання допомагало, а не вводило дiтей у стрес. Це, я думаю, складно, адже в нас уже ментально склалося так, що головне отримати кiлькiсну оцiнку, за будь-яку цiну, i не важливо, що вона не вiповiда рiвню отриманих знань. Оцiнювання в проектi повинно мати за цiль - спрямування дiтей на правильний шлях у своэму дослiдженнi , виявлення проблемних моментiв, прогалин у знаннях, а головне потiм сформулювати таке завдання, щоб потiм тi прогалини прибрати.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий